Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

MICHALOVÁ KATEŘINA IČ: 11878746

1. Základní ustanovení

1.1. Tyto všeobecné smluvní podmínky (dále jen “VOP”) upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem masážních služeb ve studiu Michalová Kateřina - Salon madero ( dále jen provozovatel ) IČ 11878746 a kupujícím poskytovaných služeb ( dále jen kupující ) a uživatelem poskytovaných služeb ( dále jen zákazník ).

1.2. Provozovatel poskytuje masážní služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.

1.3 Nákupem permanentky, dárkového poukazu, elektronickým nebo telefonickým objednáním konkrétního termínu masáže/zábalu, projevuje kupující i zákazník svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.

2. Objednávka služeb

2.1. Termín návštěvy

Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem telefonicky nebo elektronicky. Dohodnutý termín je závazná objednávka. Provozovatel na dohodnutý termín návštěvy zákazníka rezervuje příslušný čas.

2.2. Rezervace termínů u permanentky

Rezervace více termínů na masáže/zábaly při koupi permanentky je platná až po jejím zaplacení.

2.3. Přeobjednání

Pokud se z vážných důvodů nemůžete v dohodnutém termínu na masáž dostavit, informujte o tom předem telefonicky, nejpozději však 24 hodin před zahájením masáže. Pozdější přeobjednání se považuje za absenci zákazníka.

2.4. Pozdní příchod

Dostaví-li se zákazník max. 15 minut po dohodnutém termínu, bude masáž/zábal provedena ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase. Pozdější příchod na masáž/zábal se považuje za absenci zákazníka.

2.5. Absence zákazníka

V případě nepřítomnosti nebo příchodu na masáž se zpožděním delším než 15 minut bude po zákazníkovi požadována úhrada hodnoty rezervované doby ve výši objednané masáže/zábalu, případně bude rovnou odečtena z hodnoty poukazu-permanentky nebo bonusu zdarma.

2.6. Odmítnutí masáže/zábalu

Masáž může být odmítnuta v těchto případech:

a) zákazník se dostaví na masáž se zjevnými příznaky infekčních onemocnění

b) zákazník se dostaví na masáž v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek

c) zákazník se dostaví na masáž se zdravotními problémy medicínského charakteru

d) zákazník se dostaví na masáž v nevyhovujícím hygienickém stavu

e) zákazník se během objednávání termínu masáže vyjadřuje nepřístojným způsobem

2.7. Předčasné ukončení masáže/zábalu

Masáž může být předčasně ukončena, pokud se:

a) během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění, nebo

b) během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek, nebo

c) během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů, nebo

d) během masáže bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem.

2.8. Osobní věci a cennosti

Po celou dobu masáže má zákazník své věci odloženy v místě k tomu určeném přímo v masérně. Jakékoliv zcizení třetí osobou je vyloučeno, neboť v prostorách (1 místnost) se nachází vždy pouze zákazník a masér. Cennosti si bere do místnosti každý na svou vlastní zodpovědnost a také za ně sám zodpovídá.

2.9. Informovaný souhlas zákazníka

Zákazník je před první masáží/zábalu instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích. Pokud se rozhodne masáž podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas. Pokud záměrně zatají důležitou zdravotní informaci, zejména kontraindikaci, nese zodpovědnost za veškerá rizika způsobená masáží.

2.10. Ceník masáží/zábalů

Ceník masáží je k nahlédnutí v salonu a na webových stránkách provozovatele (www.salonmadero.cz). Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech od pondělí do pátku. V případě dohodnutého termínu masáže v sobotu, neděli nebo o svátcích je k ceně každé masáže účtován příplatek 100 Kč za hodinu masáže.

3. Reklamace služeb

Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi.

4. Dárkový poukaz

4.1. Objednání poukazu

Poukaz lze objednat telefonicky nebo emailem. Úhrada probíhá v hotovosti.

4.2. Použití dárkového poukazu

Dárkový poukaz lze použít na úhradu služby, na kterou byl certifikát vystaven - tato informace je vždy uvedena na poukazu nebo dle dohody s provozovatelem.

4.3. Hodnota dárkového poukazu

Dárkové poukazy jsou vydávány vždy na konkrétní částku nebo druh a délku trvání masáže/zábalu, což je na poukazu vždy uvedeno a plně tak pokryjí uvedenou službu.

4.4. Platnost dárkového poukazu

Dárkový poukaz má expiraci vyznačenou na poukazu a činí 1 rok od data zakoupení.

4.5. Propadnutí dárkového poukazu

V případě expirace dárkového poukazu tento poukaz propadá bez náhrady v plné výši.

5. Úhrada za služby

Platba v salonu je možná v hotovosti nebo zakoupeným dárkovým poukazem.

6. Závěrečná ustanovení

6.1 Bezpečnost práce a prevence rizik na pracovišti

Vstupem do provozovny vyjadřuje zákazník souhlas se svou povinností dodržovat pravidla bezpečnosti práce a prevence rizik na pracovišti provozovatele a povinností dodržovat bezpečnostní pokyny obsluhujícího maséra.

6.2. Platnost a účinnost

Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 11.10.2021.